فراتر از طبيعي
فراتر از طبيعي
فراتر از طبيعي
خانه | آرشيو | ايميل


به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات و ابزارها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نوشته هاي پيشين
لينکدوني
رمان هاي ميس برزيلي
خطاي چشم عكس هاي گيج كننده جالب
حرف هاي دو ديوونه
دست نوشته هاي يك خون آشام
Leave it to me
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فراتر از طبيعي و آدرس zemeston.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder
پست ثابت

به وبلاگ من خوش آمديد.

نميخوام پرحرفي كنم پس مستقيم ميرم سراغ قوانين:

. بدون نظر خارج نشيد.( حداقل براي داستانم نظر بديد)

. اگه تو نظراتتون فحش و يا كلمات ناجور باشه به نظرتون تو صفحه اول وب جواب داده ميشه.

. ورود آقاي ميلاد نايتي و دوستاي مسخرش ممنوع.

. توهين به من ممنوع.

. نظر تبليغاتي ممنوع.

من اينجا درباره ماوراطبيعه مطلب ميزارم، اگه به قدرت هاي ماوراطبيعه اعتقاد نداري و اومدي كه نصيحت كني هرچي سريع تر اينجارو ترك كن. 

در ضمن،نويسنده فعال هم مي پذيريم.( اگه خواستيم نويسنده شيد تو بخش نظرات خصوصي ايميل يا وبتون رو بزاريد تا قوانين و شرايط رو براتون إرسال كنم.

با تشكر،22



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:01---2 دی 1393
میخوام نویسنده سایت شم از سایتتم ممنون
پاسخ: خب پس يه نام كاربري و يه اسم كه ميخواي باهاش تو وبم نويسنده بشي و يه پسورد انتخاب كن


بهار
ساعت12:49---25 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست 22 واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

pary
ساعت23:56---3 مرداد 1393
قسمت 7

مجتبی
ساعت18:32---31 تير 1393
سلام.ببخشید میشه بگید وبلاگت در مورد چی هستش من متوجه نشدم .راستی کدوم داستان را گفتی نظر بدید من که چیزی نمیبینم.
پاسخ: درباره ي چيزاي ترسناك و قدرت هاي ماوراطبيعه


m.o.d
ساعت4:02---22 تير 1393
عااااااااااااااااالی

zahra
ساعت23:44---18 تير 1393

ین متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
22 : چرت و پرته. من قبلا اينكارو كردم بدشانسي آورد برام ديگه تا عمر دارم از اين پياما نمي فرستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!